Bilder

Här kommer bilder som jag lovat att lägga upp :)

Bilder från:

 Danstävling i Skutskär:

 

Binta, redo för att ge sig iväg till tävlingen.

 

Morbror Fredde och hans tjej Frida va me :)

 

Binta i vänta på att få dansa

 

Hareg, någon som inte ville va me(vem kan de vara?), Vendela, Fredde och Frida

 

Hareg, Binta, Vendela, Sandra

 

Vendela och Binta

 

Efter en Låååång dans dag och "hejjarklack" så blev vi alla självklatrt skiit trötta o decka i bilen :)

Fett sköööönt vakna fan halv 8 när de va LOOV.

 

Bilder från:

 Farmors 62-års dag och en ”promenad” i Sickla

 

Kusin(Sap),  Syster(Binta), Jag(Isa),  Kusin(Mohammed)

 

Farbror Pa och Syster Binta

 

Farmor<3

Syster & Kusin

Binta och Sandra

 

Kusinvitamin och jag <3

PROMENADEN

Sandra chillar me solen på bryggan... :)

 

Binta på bryggan..

Binta och Nahale

jag

VI....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0