Kusin...

SHOOOO, vaknade preciis, fett psykasnke men ska gå o lägga mig igen, sen vakna och sen plugga...

Men iaf jag vaknade absolut INTE av mig själv, utan jag vakna av att min mobil ringde, de va min farmor som ringde för att meddela att jag imorse fick en liten kusiin :D
ahha dunder, de blev en kille, även om man vill ha lite mer tjejer i släkten, men men kille får väl duga hahaha

Så antar att mina planer för  nästa helg blir lite ändrade eftersom att på lördag blir de barn- dop på Lösrdagen.
Eftersom att i gambia är det typ tradition att man ska döpa sitt barn exakt 1 vecka efter dens födsel, hahah exakt igår också när jag skulle fixa lite grejjer i min garderob hitta jag denna...

Hahahah min dop klänning som jag hade när jag va typ 1vecka gammal, faste enligt mamma va den skiit stor på mig :P...

Haha men så nästa helg så blir de Sthlm själv på Lördag antar jag och Så får jag, Therese och midia ändra våra pålaner lite typ:P ; )

Ville åka dit till Sthlm idag, men dum som jag e så gav jag tåg kortet till binta igår o jag har ju typ gått i konkurs, men ska iaf försöka fixa lite pengar till tåg dit så får jag åka hem imorgon me binta eller den bästa <3 : )

Men nu ska jag gå o lägga mig tror jag lr bara chilla i mitt rum:P
Kanske skriver senare ;)

Ciao!

/ISATOOO

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, den var stor som ett tält på dig, men du var söt som en liten prinsessbakelse i den! :-)

2009-04-19 @ 17:45:56
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0