latis

Shulilulu ;) sitter här nu i köket och bara tar det lungt, har precis lagat mat till mig och Jai eftersom att hon ville ha pankakor idag. De blev Amerikanska pankakor med frukt sallad skit gott, självklart blev de jag som fick göra maten eftersom att jag har en skiit lat storasyster som inte heller kan laga mat:P haha

Igår blev jag äntligen klar med min teknik sak, men har fortfarande kvar cp matten, och på min uppsats  måste bara komma på en bra avslutning :)

Men nu ska jag ta o duka undan här för att som sagt var så har jag en lat storasyster som ligger i mitt rum och kollar på tv och inte orkar duka av o pallar inte me mammas tjat om avdukningen...

Sen ska jag nog gå o fortsätta med matten o svenska saken, sen träna,ducha o sooova, vakna ducha gå till skolan.... haha skriver senare KANSKE om jag får tid över

piiizzzz

// Isatooou<3

va ni tvugna?

Kommentarer
Postat av: theres

älskar dej också du anar inte<3333333

2009-04-16 @ 18:51:45
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Haha, fast det blev jag som fick ta undan allt i alla fall... Tvättar fortfarande i tvättstugan och städar badrummet men ni alla sussar så gott som det bara går... Snart är det min tur att också krypa ner i sängen. Ska upp klockan 5. Fatta! FEEEEM på morgonen, det är ju typ mitt i natten. Well, god natt! Älskar dig!

2009-04-17 @ 00:23:19
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Isatou

Ja men jag tog iaf undan allt och la in saker där dom skulle vara men sen skulle jai när hon gick upp lägga in tallrikarna i diskmaskinen bara... Och du knde ju ha tvättat tidigare som jag gör... hahaha :P

<33

2009-04-17 @ 15:48:01
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0