Lördag

Shoo, kom hem för typ 45min sen, hade varit i stockholm på Min älskade farbror och hans frus barns dop-fest eftersom att han skulle döpas idag,så jag, binta och jai åkte dit imorse typ och skulle egentligen sova dör tills imorgon, men  jai kom på att hon typ skulle jobba eller nåt mottgon så hon pallade itne stanna och hon hittade inte heller till t-banan så omjag lika gärna skulle följa med henne dit så skulle jag kunna ta tåget hem samtidigt som henne, så att jags skulle slippa betala tåget också.

Men iaf vi hade de trevligt o de va roligt att träffa släkten också :)
Och "Junior" som vi kallade den innan idag då han fick sitt namn, var iaf skiit gullig och heelt lugn också fett skönt :P
Men ha  fick i alla fall namnet Abdoulaye men kommer typ att kallas för laye :)

Så TRÖTT som jag har varit dom här 2 dagarna har jag inte varit på länge asså så jag får bara BE TILL GUD att mamma låter mig sova uut imorgon...

Men så som de lät på henne idag så sa hon att vi skulle vakna tidigt för att fixa våra rum eftersom att mamam ska TA mitt EGNA SKÖNA lilla rum som jag älskar och är i behov av, ska ta det ifrån mig och ge mabou de så att jag och Jai ska få dela rum IGEN faan va psykande palla dela rum med jai....

HAHA men nu MÅSTE jag sova innan jag somnar här vid datorn...
(lägger in lite bilder från idag, imorgon när binta kommer med kameran:D )
GodNatt

//Isatou♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0