Tillbaka från Stockholm

I lördags  blev det ingen The Wave för mig.
Men i Sthlm hade jag roligt ändå....
Här kommer lite uppdatering av min sthlms helg :)

FREDAG:  vakna vid 11-12 tiden tror jag, gick upp o åt frukost, chillade lite hemma hos farmor, så gick Jag, Binta och Kusinerna till Farbror Pa och hans fru Emma, där vi satt o pratade bara och tog de lungt.....
Sen gick vi hem efter några timmmar tror jag, eftersom att vi ville inte lämna sandra för länge ensam, så hon skulle bli allt för uttråkad där hemma haha heeelt bakis hahah fett synd asså :) :P

Men sen tror jhag vi bara va hemma hos farmor o tog de lungt, medans binta o sandra gick ut IGEN fast torsdagens lilla incident.. hahah att dom bara pallar gå ut.
Ni kan läsa lite mer om dagen här tror jag:P

LÖRDAG: Vakna vid 12 tiden typ, åt frukost me binta o Sandra haha min Kusin e såå rolig, lägger in tt klipp senare så får ni se vad som hände vid frukostbordet hahahaha :)

Men iaf efter frukosten så Tog jag.Binta o Sandra T-banan till T C där vi sen bytte, så vi åkte till Sandsborg(Dalen)
Där vi träffa mormor<3 och morbror o kusinerna Kornelia o Kribban. Vi satt ute på gården bara o pratade o tog de lungt, Kornelia lekte där också :)

Sen åkte vi hem igen, där de senare blev grilölning, fast inte för mig men binta o sandra iaf sossor.... :P

SÖNDAG: Blev de Fotboll och grillning....
Vakna vid 10 för vid 11 gick jag, Sandra opch binta ner till fotbollen, mina farbröder o deras kompisar o våra kusiner skulle spela fotboll, binta ville också vara me men hon fick inte för hon tål nog inte så hårda bollar o hon skulle inte ta emot bollarna eftersom då skulle hennes naglar förstöras sa dom att hon skulle säga hahahhahahah.
Så binta fick bara latcha me oss andra (som inte ville vara me) utanför planen med en annan boll..

sen hände de en liten incident typ, Jag och min lilla kusin körde fotboll på sidan om planen, så skulle jag sparka upp bollen i luften typ,så kom självklart binta springade o fick den skiit hårt i huvet typ på ögat nästan, så hon blev heelt röd o grejjer, vi trodde först hon hade tappat sina linser också men dom hade typ åkt in under ögon lockeT ahahahhahaha
asså jag doog av garv, sen kom binta o slog mig typ, fast de gjorde inte ont. Och de va inTe ens mitt fel, de va hon som dök upp där från ingenstans...hahaahhaah

Men efter fotbollen så gick vi upp till farmor o va där en liten stund typ, sen gick binta o Sandra ut för att grilla, jag o farbror Saihou kom lite efter, när dom köpta allting till grillningen, så vi kom mdit o grillningen börja o de va skiit trevlig o gott ver de också.... :)

Efter grillningen gick jag, Binta, Sandra, Nahale och Alieu hem till Alieu där vi bara satt o chillade typ, senare kollade vipå film också 2 st. Den första va Biggi´s film Notorious den va feettt bra :)
sen kollade vi på någon anna film, kmr inte ihåg vad den heter, den va itne värsta bra.
Sen typ messa o ringde min (överbeskyddande) farbröder o tvinga hem mig, så binta o sandra tog en promenad samtidigt som dom följde med mig till farmor, för min farbröder sa att binta MÅSTE följa med mig heela vägen hem till farmor.  Så jag kom nog hem vid 12 tiden tror jag o kollade på tv i några timmar, hade inget annat o göra så sen givk jag o la mig.....

Och nu är jag hemma o MÅSTE gå o lägga mig eftersom att det är skola imorgn:( :P

Lägger upp lite bilder från dagarna i Sthlm(rinkeby /dalen)


Lägger upp bilderna imorgon på morgonen...

// IsatouD♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0