haha ADHD

HA HA HA vad rolig du är Ante....NOOT..
haha satte mig vid datorn för att skriva nytt inlägg, men så sprang jag ifrån datan lite för att vara med kornelia(3år)
och då passade han på att ha lite roligt :P.

men i allafall nu är det ÄNTLIGEN lov igen :D hoppas bara de blir bättre än dom andra B loven :-)

I fredags så gick jag hem direkt efter skolan för att börja fixa mig eftersom att de skulle kma någon fotograf coh fata oss hela familjen.
Så fotogrsfen kom, och tog kort på oss först familjen utom mamma, fast då va Sara, Hengameh, Hareg, Shiva, Åsa, Binta, Jai, Jag och Masbou me, men sen så sksulle vi ta lite "vår" bilder ute :(, och jag typ HATAR att va me på kort., fast jag va ju tvungen eftersom att hela familjen skulle vara med.

Vid 6 tiden så drog vi oss alla mot busen för att vi skulle kolla på binta, Vendela  och mathilde skulle dansa, det var också andra där som skulle uppträda, så vi kollade på alla upptädanden, sen tagga jag, Therese och Midia hem.

Så direkt när jkag kokm hem gick jag och la mig nästan eftersom att jag skulle upp MYCKET tidigt nästa morgon.

Lördag: Så gick jag upp skiit tidigt, typ vid 7.30 för att jag skulle vara i stan kl: 08.30
så jag vaknade bara, duscha och gick ut till bussen som jag missade, för jag hade gjort illa mitt ben så kunde jag inte springa heller, så jkag fick gå halltandes ner på stan typ där min morbror, binta, frida(mormors tjej)
och sandra hämtade upp mig med bil.

Så åkte vi till dans tävlingen där binta skulle tävla .som låg i Skutskär.
När binta dansade Singel så kom hon på 4.e plats, men sen när hon dansade par med vendela så gick det inte lika bra, jag tror dom åkte ut i första omgången typ :( men de gick ändå bra i Singel dansen. Men men bättre lycka nästa gång och jag tycker ialla fall att det gick bra i singel dansen, hon kom ju till final ialla fall och när dom dansade par så kollade inte dommaren när dom ghorde deras bra/fina steg, så de va ju inte så bra.

IDAG hade jag, Therese och Mida tänkt att gå ut och grilla men eftersom att varken midia eller therese hade pengar och midia pallade inte så bestämde vi oss för att vi skulle ta en liten promenad och beställa pizza bara och chilla lite ute typ kanske i årsta :) hahaah

Men nu så snackade jag med Peri på msn så dom ska ut och grilla typ tror jag så jag ska iaf gå nu och möta therese för hon håller på att tjata ihjäl sig i telefonenwn och vi 2 väntar poå midia som vi nuhar gjort i exakt 2timmar och 25 min. Feeettt spykanske midia orka va så tröööög.

Lite bilder från tävlingen kommer senare.


som straff för mitt förra inlägg så
lägger jag uppe n bild på honhom .BARA för att han hatar att va me på kort
Käraste morbror <3

//Isatou

Kommentarer
Postat av: Hareeg

Isa du måste börja gå på dina svenska lektioner, det syns jätte tydligt HAHHAHAHAHAH

2009-04-08 @ 00:42:32
Postat av: Isatou

Hahaha Hareg, jag hade faktiskt skiit bråttom eftersom att Ante kämpa för att få tillbaka datan och jag skulle ut o äta ocph sen åka till sthlm, fast de gjorde jag nästa dag ist:P <3



och JAG GÅR på ALLA mina svenska lektinoer hahaha :P

2009-04-08 @ 12:08:43
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0