UF RASTA

Shulilulu, kom hem för ett tag sen, har precis ätit lite, idag ska jag bara ta de lungt tror jag e helt sliten o pallar inte göra nåt specc fast det är fredag haha:P

Men men imorgon blir de nog Sthlm förhoppningsvis annars så blir det iaf nästan HELT säkert nästa helg o då ska de bli dunder iaf, vi ska härja haha lr inte vi ska typ bara träffa lite människor och chilla o grilla o sånt typ:) jag, midia och therese för d¨å har vi alla fått pngar också :D dom andra tjejerna KANSKE också kmr men jag tror inte dom kmr palla lr nåt så vi 3 är iaf säkert.

Men idag har XX beställt chakry (en gambiansk efterrätt) så mamma ikväll så ska jag laga de, jag äslkade de förut men har typ tröttnat lite nu...
Men men, nu ska mamma ta datorn och jag gå o städa för idag kmr XX haha och jag måste fixa shottas filmen eftersom att jag hade typ lovat honom att jag ska fixa den till idag när han kmr men hade glömt de tills nu så de e bara att ta o faxa Shottas filmen då den e duunder..
Men nu ska jag tagga o städa,fixa filmen skriver kanske sen :)

lägger in lite bilder från typ några helger sen på mode/dansuppvisningen som Zumbas gjorde :)
dom gjorde reklam för UF RASTA(klickbar länk)
Jag själv har köpt den gröna tröjan där de står ONE LOVE ONE UNITY på framsidan, och jag tänkte köpa den svarta SHAT TO ME BACK, köp,inte dyra heller...




















Mathilde(Kusin),Aida , Vendela och syster Binta


Mathilde,Vendela,Binta och Aidaa

Akeleyoyo, Vendilella,Bintata,Aidada :P

Mathilde, Vendela, Binta ,Aida

Zuuumbaas


tar emot bidrget till företaget(1000kr)


BLIND TO YOU HATERS
(ska köpa den när dom får in den igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0