Grillning/Sthlm

Shulilulu, vakna typ precis av att mamma som vanligt aldrig kan vara LITE tyst på morgonen fett psykande...
Men iaf så igår så va jag med Therese typ hela dan:), hon kom till mig typ vid 4-5 tiden. så jag tvättade klart alla kläder som jag höll på tvätta och sen gick till ica där vi skulle köpa marshmallows och möta upp Midia och Peri.

Jag och Therese fortsatte hem till mig igen och dom andra 2 gick till stora där dom andra tjererna satt och chilla typ.
Vi grillade hamburgare m bröd och marshmallows. Sen skulle vi typ gå till dom andra, men alla skulle typ hem då sså vi skippa de och kollade på film o chillade hemma bara typ o "bråkade" lite me Mabou.

Idag ska jag till Sthim och hämta hem min kära storasyster som har fastnat där och kan inte kma hem.
Så idag IGEN blir de Sthlm för mig asså... :)

bilder från igår kmr sen när jag får stora datan ;)

//Isatoooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Va? Skulle aldrig jag? Kunna vara tyst? Döööhhh! :-P

2009-04-09 @ 12:37:12
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Isatou

NEJ grovt att du inte kan, imorse väckte du också mig av ditt prat i tel.... :( :P

hahaha jag har lov, låt mig sova fan:P

2009-04-09 @ 13:43:42
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0