Tisdag

Tja, kom typ hwm för ett tag sen, eller ganska länge sen faktisk.
Idag va jag i skolan hela dan som vanligt, även om jag inte palla, men de är bara att kämpa på den sista tiden nu och pallar inte komma efter nåhonting nu...

Efter skolan så gick jag på "möte", sen gick jag tillbaka till skolan för att hämta mina saker i skåpet eftersom att jag måste plugga hemma, efter så gick jag till solariumet i h-stam där banaz, midia och Sepideh var.
Men kom på efter typ 5 min att jag måste tillbaka till skolan för att hämta några böcker som jag hade glömt och mitt tuggumi paket som låg där. Sen stog jag ute ett tag för att dra ut på tiden och pratade med först binta, Sandra och sen Therese i telefonen haha jag och therese pratade i typ 1tim 40min, sen tagga jag hem typ o skulle packa mina saker för att ge mig iväg till årsta.

Men tyvärr så blev de ändrade planer, så jag kom hem, laga mat o städa undan lite här hemme typ:P så jag och Binta ska till årsta en annan dag istället :D
Imorgon ska vi typ gå runt här i -stam, gränby, nyby,nybygård och här i områderna o sätta upp affischer för Uppsala Music Jam. Så om ni vill köpa biljetter så kan ni höra av er till mig för jag ska sälja biljetter....



Men nu ska jag gå o fortsätta kolla på DPHW :D

Byeee PEACE:)

//Isatoou♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0