Mirakel...

tjaa, sitter här vid datorn och laddar ner Musikvideor för fullt åt x har typ hållt på med de hela dan ,fast de värkar ändå inte som att jag kommer någon vart, fett psyykasnke har bara typ 2 musikvideor än så länge och har typ 14 lr 16 kvar o dom ska vara klara imorgonbitti vid typ 9 tiden hahah och hälften av låtarna kommer inte ens gå och ladda ner kans jag tänka mig...

Men men få göra så mkt jag hinner, har laddat ner och bränt shottas filmen idag ocksåa 1 till mig och 1 till x haha asså den filmen är sååååå bra riktigt dunder, älskar "jamaican english" oxå riktigt tuung film faktiskt.

Blev ingen Sthlm för  mig idag då hann inte fixa mina pengar... Men nästa helg ere 100%säkert att jag åker om inte något jävligt  allvarligt händer...

haha men nu iaf så sitter jag och midia o pratar bara om typ A och E hahahaahah :P sossorna då.

Och i helgen skedde de typ ett mirakel eller något, vet inte riktigt vad de va som hände...
Men mamma har inte suttit vid datorn nååågonting nästa, lr hon hjar ju smygit dit lite då och då när jag typ ha gjort nåonting snabbt så att jag varit tvungen o lämna den men annars så har hon hållt sig bort äända sen igår vid typ 3-4 tiden.

OCH hon har stått i köket och hjälpt x  med maten ,som för den delan va riktigt dunder idag :)
de blev typ någon Gambiansk sak, fast de va bara skiit god kyckling(gjord på nått gambianskt sätt) md ri, sallad, och bröd..
skiit gott :D




SHOTTAS Trailer



SHOTTAS part 1


//IsAtOu

Kommentarer
Postat av: Midia

duuuunderfilm! HAHA jag blev helt kär i språket!

2009-04-19 @ 01:04:16
URL: http://miidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0