Måndag

tjäännna, Kom in för kanske 40 min sen, va ute en liten stund bara me Hengadoooe, Sara ,Shiva och Jai :)
Vi satt bara ute typ o pratade en stund haha, ni ska bara veta vad för samtalsämnen som dök upp asså.... :P

Men Idag så va jag i skolan som vanligt ,var ööverdrivet trött och hade ont i halsen(svårt att andas), o lite i huvet så ett tag tänkte jag gå hem, men jag kom på att jag måste till stan efter o då skulle jag varken pallat åka dit eller få åka dit om jag gått hem från skolan, så jag bet i hop o stannade kvar tills jag slutade.

Sen tog jag bussen med Therese och Midia till stan ,där vi skulle kolla på lite kläder o sånt typ, inte för att de blev något titta på kläder för mig så eftersom att jag höll typ på bli sjuk och jag va fett irriterad o pallade inte med någonting, så jag tog bussen och åkte hem o sov istället :)

Så vaknade jag av att Jai, Shiva och hengameh kom in i rummet o pratade lite, både med mig om mig och med varandra haha :)

Men sen så till slut så tog jag mig upp ur sängen och gick ner och åt middag som jai hade lagat ( för typ 2a gången på de här året ), de blev pasta/kyckling sallad :)Skit gott ;)

Efter maten så gick jag upp och pluggade lite och tog en dusch och gick ut till jai o co hahah, men nu ska jag gå o fortsätta plugga, sen soova gott förhoppningsvis :)

//Isatou♥

Kommentarer
Postat av: theres

HAHAH, jag tog den från din dataa:D:P

2009-04-28 @ 06:58:21
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0