Stockholm

Tjäännna, kom precis hem nu från Stockholm.
Vakna idag först vid 7 tiden eftersom att mabou kom in och väckte m ig för att jagt skulle skicka iväg honom i rätt tid till skolan och göra frukost till honom.

Men eftersom att han inte skulle vara i skoaln för än 10 så orkade jag inte gå upp, så jag bad honom gå och titta lite på bolibompa ett tag till ahn skulle till skolan. Men han tjatade och tjatade för att han ville till fritids så till slut så gick jag upp lite tidigare iaf och gjorde frukost och ringde mamma och fråga om han kunde gå lite tidiagare till fritds och de kunde han som tur var :D

Men iaf när han gått tlll fritids så gick jag SJÄLVKLART och löa mig igan för att sova till typ 11.30 då jag va tvungen att gå upp eftersom att jag lovat Binta att komma tidigt till Sthlm.

Så jag vakna bara, ducshade och drog mig mot bussen coh sedan till tåget mot Sthlm.
Jag kom till Sthlm, mötte Binta och Sandra i stan , där vi sedan gick runt och kollade lite på parfymer och kläder typ, sen gick vi till Kungshallen och åt Tacos, de va gott så klart.
Sen gick vi och satte oss i solen på en trappa i stan typ och åt glass :D

Efter de så drog vi oss mot sickla udde där vi gjorde lite andra gejer ;-)
Så åkte vi hem till farmor för att fira henne lite eftersom att hon fylkler år idag. GRATTIS älskade farmor på 61 års dagen<3 :)
 Och nuuu är jag hemma igen, även om jag ville stanna åtminstonde till imorgon....

Lite bilder från idag och helgen kommer imorgon när binta kommer med kameran tror jag :D

om ett tag ska jag gå o "sova" typ
Ciao


/Isatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0