Happy Birthday to me :D

Grattis på Födelsedagen Isatou, du är bäst och de vet du ;-) hahahaha

Som sagt så fyller jag år idag (lr kanske inte längre eftersom att kl e efter 12 men men)
Hade iaf en underbar födelsedag på Uppsala Reggae festival med vänner o familj :D

Tack allihopa för en underbar dag med er <3 <3 Älskar er♥


Jag kom hem sliiten efter URF till en fin fin överraskning... Nämligen att mamma, syster Jai, mormor och Banaz, Midia och Sepideh va hemma o sjöng för mig n'är jag kom innanför dörrem med hareg som hade hållt mig ute ett tag så att dom andra skulle kunna fixa o överraska mig med tårta o allt, vilket var ruulit o trevlig och TACK allihopa :D älskar er♥
 

Här fick jag min UNDERBARA rasta baby som jag har velat ha i flera år utan att jag har köpt den men nu ska den iaf UPP på väggen vid sängen brevid mina URF affischer ;-) haha <3



Me

Zumas och Någon :P


Ziggi... :P

De blev inte så mkt bilder nu eftersom att nästan alla bilder togs med Sepidehs kamera och min mobil som jag för tillfälltet inte kan lägga in bilderna ifrån :P, jag får bilderna imorn men de här va iaf några st :D

Bilder kmr nog förhoppningsvis tomorrow ;-)

 Blesss/ Ice♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Massor av GRATTIS!! ♥♥♥

2009-08-08 @ 13:56:55
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: sara

grattis älskling <3

2009-08-10 @ 02:05:34
URL: http://saraghofran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0