Vendela, 18 years <3

Igår så va jag på Vendelas Eftersom att idag fyller hon äntligen 18 år :-),
Så jag och systrarna drog ner mot stan, där vi bytte mot lantis bussen mot vendela, och SJÄLVKLART så står de int epå den där j*vla bussen vilken hållplats man e på så vi råka åka typ 2 hållplatser för långt :/ feett psykande...

Men som tur var så kom vendelas snälla mamma och hämtade oss :-),
sen åkte vi hem mot vendela där vi åt middag och sen efter middan kom de lite fler folk o festa :D.

Skulle ta sista bussen hem till Hareg o sova där egentligen men eftersom att festen var för rolig för att lämna och vi ville vara me kl 12 då vendela fyller år på riktigt ;-), så jag, Hareg och Steve bestämmde oss för att istället ta första bussen från vendela som gick kl 5 på morgonen och då åka hem till hareg o sova där, sen upp tidigt och börja fixa o trixa inför URF...
Men som sagt så deckade iaf vi där hos Vendela och kom hem nu vid 1tiden o kände mig heelt sliten o äcklig:/

så åkte hem direkt och tog en sköön dusch och sitter nu o väntar på Banaz, Sepideh och Midia som jag nu har gjort i X antal timmar :/... Om dom inte kmr snart så går jag nog utan dom, men nu måste jag iaf äta nåt för jag e skiit hungrig och har inte ätit nånting sen igår vid 7 tiden på vendelas middag :P

Festen va iaf duunder, fast de va EN dag före URF och skiit stressigt...
Men de va värt iaf för jag hade skiit kul, och ännu ett GRATTIS och tack till vendela för festen ;-)

resten av bilderna från själva festen kmr när vendela/steve skickat dom ;-) :D


Jai och Jag

Jainaba


Binta och Ice


Ganjaba

Bless/ Ice

Kommentarer
Postat av: vendela

HAHAHAHAH tack så mkt baby :D

2009-08-07 @ 13:01:42
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0