Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag allihopa! :) Har äntligen fått datan nu.
Idag va fotografen här och typ "bomba" mig och familjen med foton haha, bilderna kommer iaf upp i en tidnign sen om typ 2 månade:P

De va inte bara fotografen som tog kort, för när hon hade gått sen så va mest binta och jai i full gång ockå lägger upp lite bilder snart ♥

ska snart på någon fest iallafall med typ Binta, jai, sara,hengameh, shiva ,banaz och sepideh. Hoppas de blir roligt iaf.
Men måste gå nu för binta ska ta datan igen typ:P.
PUSS

Här kommer lite bilder från dagen :D


Jag,Sepideh och Banaz


Jag och Sepideh


Jag och Binta,Älskling syster


Jag och Jai


Jag och Älskling syster


Några verkade iaf ha kul medans vi andra fotograferades ;) haha
Sepideh och Mabou


Jag,Mabou,Mamma,Binta och Jai

Stora systrarna, Binta och Jai

Lillebror (Mabou)

Puss&Kram och Glad alla hjärtans dag.♥

Kommentarer
Postat av: sepideh

hahah älskar er isa o benaz :)

HAHAHAH shit dunder vi hade idag fan !

HAHAHAAH kolla bilden på mig o mabou, fan riktig Ozzy Osbourne jag är !

2009-02-15 @ 03:20:12
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: Isatou

AHAHAHAH

Alskar er me<3



viist roliga nu va fan,trummar och sjunger o härjar på rummet;)

2009-02-15 @ 18:33:12
Postat av: Karin

Isa, du är vacker som en dag!!!

2009-02-20 @ 09:23:01
Postat av: Anonym

Vad lång du ser ut till skillnad mot dina systrar, hur lång är du?

2009-02-26 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0