Ändrade planer

De blev ingen Bio idag iallfall, eftersom att varken jag, banaz, sepideh eller midia orkade gå på bion. Men istället så köpte vi hem pizza och massa godis och läsk och bara chillade här hemma hos mig lite, banaz och sepideh skulle typ dova hos mig,

men tydligen så blev de också ändrade planer efterom att banaz till slut inte fick sova hos mig så vi bestämmde oss för att göra om det här någon anna gång istället när sler kunde sova här för om de bara skulle vara jag och sepideh så skulle de inte bli lika roligt :P

men nu måste jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon me mabou och skicka iväg honom till fritids i rätta tid.

lägger upp lite bilder från idag imorgon kanske ;)

God natt /Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0