Musik

   Ken Ring


Ken ring- Ta det lungt



Ken ring- låten för barnen
Fett BRA låt..
Jag såg en flicka här om dan som stod och tiggde efter mat
Jag satte mig bredvid och sa kom hit mitt lilla barn
Jag ska försöka förklara varför mamma hon är borta
Pappa han är död och ja du gråter allt för ofta
Jag vet att du tänker på den dagen då dom kom
I massa hellikoptrar allt du såg va ba en bomb
Du sprang ifrån lekparken rakt in i elden
Pappa han låg livlös på golven bredvid sängen
Under han låg lillebror som inte heller andas
Du sprang rakt ut och börja skrika efter mamma
Och nu är du här min svarta drottning på mitt knä
Står och tigger bröd, pengar i en stor misär
Önskar jag kunde torka bort din lilla tår
Ta dig hem till Sverige, ge en syster ti min son
Men tyvär har jag inge svar om varför dom försvann
Hon kliver ner från knäet och sträcker ut sin lilla hand

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Dags för uppdatering? ;-)

2009-02-12 @ 16:19:24
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0