Town

Vaknde idag vid typ 9 tiden, fattar INTE hur man kan vakna så tidigt när det är LOV också :O.
Men ialla fall så jag vaknade typ av att jag fick "panik" för att jag kom på att mamma hade säkert glömt vort att sätta in pengar på mitt konto, och jag skulle ju till stan idag och köpa pressenter. Så jag vaknade och sprang ner för att kolla om hon hade hunnit gå till jobbet, de hade hon inte OCH konstigt nog så hade hon inte glömt sätta in pengar. Så jag gick upp igen och försökte somna om som naturligtvis inte gick:(

Så jag tog mammas data som jai hade lagt på sängbordet brevid sängen där jag sov. Så jag tog den, kollade på ett avsnitt av Andra Avenyn eftersom att jag har missat ganska många avsnitt nu.

Pratade precis i tel med therese, och nu väntar vi bara på att midia och resten av tjejerna som ska med till stan ska vakna och göra sig klara.

Jag ska till stan för att jag måste slösa bortt mina pengar på alla som ska ha presenter som fyller år, och JUST darför hatar jag december, januari och februari, just för att det är då många i familjen fyller år nästan ssmtidigt, så man hjar inga pengar kvar till sig själv.

Och binta fyller 20 så då borde hon väl kanske få något lite dyrare/finare. Men annars så är det ju tanken som räknass, aven om inte hon tänker så men men.
Och mabou fyller också år 1vecka före binta och mormor har precis fyllt år också. Fattar inte hur ett barnbidrag ska räcka till sakar som man själv behöver och presenter och saker till andra.....Jag kmr gå i konkurs... :(

HAHA :P Grattis allihopa

/Isa

Kommentarer
Postat av: hengi

åh neej.. stackars lilla itaoe

2009-02-22 @ 01:27:49
URL: http://heengameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0