:-(

Shuue, vakna nyss typ.
Kändes heelt tomt när jag vakna upp i min stora säng ensam, jag och Therese har typ sovit hemma hos varann i typ 1 8 dagar i rad :D, och imorse åkte hon och Midia till egypten...

Och saknar dom redan fan varje morgon vi vakna utan att ens säga godmorgon lr nåt så börja vi med att slå varandra hahaha jävla psykoser :P, men de kändes inte bara tomt för att hon inte e i mitt rum lr nåt, utan för när jag vakna så hade jag 4 sms där de stog hejdå och massa grejer typ och insåg att jag inte kan messa dom hur som helst längre :(, men dom skulle iaf försöka ringa när dom kom frram  :D

Men iaf nu är de 7 dagar kvar tills Banaz kmr hem och typ 5 dagar tills Peri kmr, faan va jag saknar dom <3, så nu e jag heelt ensam här i fucking Uppsala och ska sova bort typ 7 hela dagar så tiden förhoppninjgsvis går snabbare :).

Hahah juste när Therese åkte så tog ajg hennes data och alla hennes typ 5 The sims spel :P :D så då vet jag iaf vad jag har o göra när jag inte sover, shiit de finns ingen kvar här, och jag ska mögla sönder mitt sommar lov :/

får se om jag fixar pengar kanske jag ska åka till Sthlm, kan ju  passa på nu när ingen e hemma direkt :)

Men nu ska jag göra andra saker vid datan, och sen ska jag nog spela the sims (djurliv) moahahahahahha
sen drar jag nog mot årsta :D :D

jävla sossor fan vad jag saknar er <3
Bless
/Isa


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Vaddå ingen hemma? Jag har ju varit hemma hela dan och tjatat på att vi ska hitta på nåt... ! :-( Räknas inte jag ens?

2009-07-13 @ 23:17:27
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0