Måndag

shue, kom precis hem från MCD med Therese :D.


Idag har jag inte gjort något specc, vakna upp hemma hos therese, åt frukost och fixa oss.

Gick till midia, och SJÄLVKLART va inte hon klar den tiden vi hade bestämt, så jag pallade inte vänta på henne så jag gick hem, lr först var jag utlåst, eftrsom att Jai hade låst dörren utan att ge mig nyckeln och gått till affären, så jag fick vänta på henne typ 20 min i regnet :/


Kom hem, chillade lite, så kom therese och Midia, och vi tog bussen till stan där vi bytte till bussen mot gränby.
Där Midia typ skulle kolla på kläder och ännu en ny bikini.
Sen åkte vi in till stan där Therese och Midia växla pengar till Egypten som dom åker till om 6 dadgar :).
Och om 14 dagar kmr älsklingen Banaz hem :D <33

Men iaf efter stan så tog vi bussen ´hem där jag lagade meat pay (Sepideh kom också då), och vi satt o chillade bara o prata typ, de va Jag, Jai, Sara, Therese, Sepideh och Midia då :), efter ett tag typ gick Sep och Midia hem och jag och therese va kvar, Sen kom Ibbe, Michaele, Facher och en till killle på besök och vi åkte hem till hareg en liten stund typ o chillade där. Senare så hände en skit läskig/rolig grej som jag inte kan säga vad :), Efter "läskigheten" så åkte vi i SPÖÖregnet till MCD och köpte lite mat till mig Therese oxh sara medans Jai och Becca sov.

Och nu ska jag och Therese kolla på film och sen sova antar jag :(


Bless
/ Ice♥


Kommentarer
Postat av: t

japp hahahah:D, jag har typ alla bilder därifrån..

2009-07-08 @ 14:33:16
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0