Onsdag

Shulilulu :D
Idag har jga ionte gjort något specc, vakna vid 8-9 tror jag, fixa mig och gick t skolan, efter skolan så gick njag hem direkt, la mig o sov i nån timme tillsm therese och min väckarklocka väckte mig :S

Jag vaknade och städade lite här hemma sen gick jag och Therese till bussen där vi mötte midia för vi 3 skulle till stan, därr jag skulle till baknken och ta ut pengar och köpa dricka till mamma och therese skulle ta spruta för hon och midia ska till egypten ( om de blir av för therese):P.

Sen så gick vi och åt lite och efter de skulle midia typ köpa lite grejjer på H&M så vi gick dit o gjorde henne sällskap, efter de tog vi bara bussen hem. Och jag gick och tog ett skönt skönt bad och sen gick jag o plugga tills nu typ men de gick inte så bra så ska upp tidigt imorgon o plugga mer.

Ïmorgonbitti och efter skolan, och innan skolan/provet som är på fredag ska jag plugga SKIIIT mkt för jag mååste klara dehärr provet, har redan fått ett övningsprov som va skit lätt och våran läarare sa att de riktiga provet kommer valite lättare än de vi fick, så jag hoppas verkligen att jag klarar de för jag tänker nog iaf INTE gå på UVEN men de värsta med allt är att även om jag kna allting nu lr typ 5 min inna provet så får jag altid "blackout" på prven och klarar dom ALDRIG, och de är feett psykande, och är skiiit nervös nu inför dehär provet.

Vill verkligen verkligen INTE få IG igen :/

Så får väl bara hoppas/plugga och be för att jag ska klara de :D men nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgnon och plugga :(

(Saknar Banaz och Peri grovt nu asså :/ ) <33
Bless // ICE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0