Torsdag

Har inte riktigt bloggat på nån dag nu, men har ändå inte gjort nåt specc, igår vakna jag, åkte och beställde pizza timm mig, Jai och Rasmus (Jai bjöd) :P, Sen satt jag bara hemma hela dan vid datan i mitt rum, som jag gjort alla dom här dagarna, sen kom sepideh förbi en stund, vi satt o snacka lite bara :).

När hon gått gick jag upp på mitt rum igen, loggade in på msn, där midia och Therese också loggade in från Egypten haha, saknar dom groovt :D, dom sa tt dom hade blivit nästan svarta typ :P och dom hade de väl brfa där nere typ :)

Hur jag kom på att jag måste somna, var när jag bläddrade igenom kanalerna på TV:n och insåg att bolibokpa har brjat, då insåg jag att de måste vara sen :P och bolibompa börja vid 05.30...

Somnade vid 6- halv 7 tiden på morgonen, vakna vid 12 och kunde inte sova, så har varit vaken sen dess :D
Pratade precis med Min älskade morbror, och jag sak dit o hälsa på familjen ikväll, kmr nog ta 10-11 tåget med Jai och Rasmus så slipper jag betala min egna biljett och åker på deras ist :D

Men tar med mig datan dit så kmr nog skriva mer dom här dagarna :D
kmr nog hem SENAST på söndag för då kmr Banaz hem :D

På måndag så blir de nog förhoppningsvis Grönan... Aja nu ska jag fortsätta kolla på Tv och sen gå upp o fixa mig o kanske äta lite ;), skriver senare

Bless
/ Isatoou♥


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Ha det bäst i Stockholm!! :-) Miss you already!

2009-07-16 @ 22:03:31
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0