Dålig uppdatering (onsdag)

Dålig uppdatering jag vet men har inte haft tid typ men skriver några inlägg om vad jag gjort dessa dagar :)

I Onsdags så  var jag i skolan som vanligt, efter skolan så åkte jag inte till stan, där jag mötte syster, vendela, Steve, Papis och shum shum.

Vi gick runt lite i stan, och så gick vi till stadsparken där vi satt o chillade lite typ och de blev lite dans för vissa också (fast de va de typ hela dan) :P, sen gick vi alla till Mc donald´s där vi satt en stund och chillade lite typ, vissa åt lite också sen gick vi ut, utanför mcd där vi väntade på Negin och Diana, så tog vi alla bussen och åkte hem till vendela

( lr iaf vi tjejer eftersom att dom andra inte ville betala buss så dom bestämde sig för att cykla dit vilket tog typ 1 timmer eftersom att vendela bor typ ute i bushen ute i ingenstans) fast med bussen tog de ca 12 min :P(enligt vendela♥)
( I stan mötte vo också hareg som följde med oss hem t vendela )

Hos vendela blev de sen mat (god, grillad mat) och senare på kvällen så åkte Binta, Negin och Diana.
Så vi bestämde oss för att kolla på film och äta lite gott...


Så vi satte på en film, kollade på den, sen tog den slut och de blev typ samanlagt 3 filmer vi kollade på, sen gick jag och vendela in i rummet och sov och dom andra vet jaag inte vad dom gjorde (tror dom sov också) :P

/Bless
 Isatou♥


Kommentarer
Postat av: t

hahaha nej, eller jo. Fast jag hittade de på den där skivan du vet, haha

2009-06-28 @ 19:38:16
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0