Dålig uppdate(Torsdag)

I Torsdag så vaknade jag upp hemma hos vendela, tog bussen till skolan(missa första så jag kom typ 30 min sen) :P :(
Men men, va i skolan.

Slutade vid 1 och gick till ica och köpte mig en god good kall glass, gick o mötte midia <3 vid dammen där vi satt o chillade lite typ (hon sola):P Där va vi i typ 30 min högst, sen gick jag hem ,fick skjuts av morfar till stan,. där jag mötte upp Vendela, Steve, Papis och Shum shum, så jag mötte upp dom, o vi följde me Shum shum till tåget eftersom att han skulle hem.

Och vi andra drog vidare till stg där dom skulle dansa. Fast dans blev de ju inte för att de va för varmt och alla va heelt döda typ så vi tog bussen tillbaka till stan, där vi gick och åt på Little italy och sen gick vi 4 på Bio:D
där vi såg Transformers2.

Efter de så gick vi bara hem till Vendela och kollade på typ 3 filmer till :P...
Sen gick jag och vendela o la oss typ :P

Men nu ska jag sova igen, för jag ska upp igen kl 7 imorgnon och PLUGGA!!!
(Skriver mer imorgon om dagarna som varit :P )

Bless
//Isatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0