Fredag. Midsommar

Nu har jag precis vaknat, vaknade av att jag hörde mamma utanför vårt rum, där hon höll på städa o grejjer,

Så försökte jag somna om, men de gick ionte så bra, så jag tog datan o la mig i sängen o vila bara, tills jag hörde en man röst komma upp för trappan, jag blev skiit rädd först, och de lät som min pappa hahah.

Men sen när jag hörde att mamma också sa, shiit va du skrämde mig så hörde jag att de va min morbror fredde som kom :D

Nu ska vi iaf ut och äta, vi ska äta på Kina tror jag de blir :D (jag och fredde som valde ;))


Så nu ska jag gå för vi e skiit hungriga

Ni kan fortsätta fråga saå svara jag nog senare ida :)

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOP
byeee
Bless //ISATOOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0