Fredag,Sthlm

Hemma nu, tror jag ska lä'gga mig o vila i typ 30 min, för jag e skiiit trött efter 1 jobbig jobbig vecka i skolan :P

Men just nu så vänta dom där på mig som ni knaske ser

Ante

vad gör du har du inte åkt änn?

16:16Isatou

njet

16:16Ante

jasså när gör du det då?

16:17Isatou

vet inte mabou har inte kmt än

lr jo nu kom han haha :P:P

16:17Ante

ok glöm inte luren när ni kommer

16:17Isatou

okej

16:17Ante

ok kom då vi väntar

16:18Isatou

jasså är jag såå populär där borta ?;) haha jag vet att jag är bäst jag lovar dig de är lugnt du behöver inte bli ledsen

16:19Ante

ja du e bäst ingen protest!

Mohahahah jag vet att jag är bäst :D

Men nu ska jag vila och vänta kanske på mamma, får inte glömma bankomat kortet för imorgon blir de nog shopping :D(förhoppningsvis)

Men vet itne om jag ska åka typ snart och läömna mabou i sthlm och sen kma tillbaka o umgås med vännerna, vi ska nog kanske gå på Kina restaurang och sen Bio lr nåt :) får se hur de blir lr om jag bara åkler senare med mabou men då kma jag nog bara äta med dom annars blir de alldeles för sent för sömntutorna<3 :)

Men nu ska jag gå o lägga mig, skriver kanske sen :9


Bless / Isatooooooou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0