Midsommar :P

Shoo, kom nästan precis ut från ett låångt skönt bad.

Idag, efter kina så kom vi hem, o jag började med tårtan(som blrv skiit god) och maten, som tog några timmar, sen vid 11 tiden typ så börja vi äta för då va maten klar :P

Efter maten så chillade jag bara vid datan, fixa lite låtar o sånt bara :)

Sen bestämde jag mig för att ta ett sköönt bad, vilket jag gjorde också. Jag gick upp o bada vid 1 tiden nån gång, så somna jag i badet :P, vet inte hur länge riktigt men va helt klar vid 3 tiden hahaha

När jag va klar i badet så, kände jag mig pigg igen, för ett tag så blev sugen på att fixa en liten sak, lr göra min matte läxa :P

Men den ena saken jag skulle göra behövde man vit tråd till, vilket jag inte hittade, psykande har sett den flera gånger här hemma, men när man äntligen behöver den så e den borta så klart :/

 Men iaf nu är jag skit trött igen:P så ska bara fortsätta kolla på 4sport (Ultimate Fighter)
Och sen när jag får lust jag väl sova antar jag :P

GodNatt
Bless / IsAtOu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0