Tisdag

Idag var de sommar skola fär mig, och jag fick n byta klass :D :D så nu går jag inte helt ensam iaf =)

Efter skolan så gick jag hem o hämta min SO bok , så jag hämtade den bara och gick sen till Heidenstamskolan där jag lämna den till min gamla SO lärare hahaha :P

Efter de gick jag hem o satte igång med bakning (bullar blev de) och nu är bullarna precis klara, så nu ska jag gå o lägga mig o sova i typ 1 timme, sen efter de så ska jag upp o sätta igång med min pluggning :( för då är jag pigg o allt och orkar förhoppningsvis plugga :P

Igår blev de en Årsta vandring för mig och Sep haha men nu måste jag lägga mig gick upp fan vid 8 tiden imorse och de är verkligen för tiddigt för ett sk sommarlov :P hahah

god natt/dag ahahaha

Bless / IsAtOuU♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Men du är jätteduktig som kämpar på!! Även om du inte tror det nu, så kommer du få igen det i slutänden och vara glad att du gjort det. Och glöm inte att det är bara tre veckor. Tre ynka veckor av ett helt liv...!! ♥

2009-06-16 @ 18:09:28
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0