Svar på frågorna

Postat av:
har du nångång haft pojkvän?
SVAR:Nope

j
hej :)

hur uttalas ditt namn?
hur länge stannar ni i gambia? hur många ggr haru varit där?(:
trivs du med dig själv?
ha en bra dag
SVAR: Vi stannar i Gambia i 2veckor :D
Mitt namn uttalas Ajsato elr ajsa som jag kallas, de är de engelska uttalet.
Jag har varit där 1 gång i November -08 och de var min första gång, men ska tbx nu i december.
Ska jag va ärlig så trivs jag nog inte så bra med mig själv :/...

Postat av:

när ska du till Gambia?

SVAR: Jag ska dit den 7e december-09 (förmodligen), Bestämmer på Måndag om jag ska dit lr inte :)


Postat av:Anonym

har du varit kär nån gng? har du haft kille? Tkr du är jätte fin ska du veta :)

Nepp ingen kille, nej har nog aldrig varit riktigt riktigt kär...
Tack så mkt :)



Postat av: Tonårsmorsa

Jag vill veta varför du inte börjar rappa mer, eftersom du är skitduktig?!!

SVAR: hahahaha okej tack, men som du kanske vet nu efter 15 snart 16 år, så är jag inte direkt den som står i centrum.
Och rappar inte direkt "Offentligt":P och texterna jag gjorde förut var jag inte direkt nöjd me o kasta dom alla hahah :D
Men ska väl kanske börja om på nytt, så får vi se hur de går.
Och va inte du trött me alltid ljud runt omkring dig och min musik jag alltid lyssnar på o mina ljud effekter haha :P


Postat av: 754

vf bor en tjej vid namn hareg hemma hos er? asså vf bor hon inte hos sig själv lr hos sina föräldrar?

Drf att hon väntar på lägenhet och bor här så länge.

Postat av: Lisa

Hur många syskon har du?
Jag har 4 syskon

Vilka språk kan du tala?
Jag kan prata svenska, engelska och förstår ganska mkt wollof(gambianska)

Vilka "kändis" bloggar brukar du läsa?
Jag läser typ aldrig bloggar, så har ingen specc blogg jag följer, men kan hända att jag råka klicka in på nån blogg nån gång o läst bara nåt inlägg :P

Kommer du bo i Sverige hela livet?
Nej, ska så småning om ha ett hus i Gambia där jag kmr va på vintrarna(förhoppningsvis)

Hur är Uppsala jämfört med Sthlm?
Uppsala jämfort med sthlm tycker jag e väldigt "tyst", de är mindre, nästan alla ungdommar vet vilka varandra är om dom inte känner varnadra så har dom sett varandra/hörst talas om varandra/vet vem ens syskon,kusin,släkting är...
De är inte så stort heller så man vet nästan vart dom flesta ställena ligger....

Du är vacker. Och vill säga att du var extra vacker på skolavslutningen. Dessutom älskar jag ditt skratt :D
Och till sist, Glad Midsommar! :D

hahaha tack så mkt :), haha jag typ ogillar mitt skratt, men kul att nån gillare iaf:P hahaha
(förresten har du hört de?) :P

Vem är den mest irriterande syskonet? Varför?
Hahahahahahaha de mest irriterande, vet jag inte, alla är skiit ittiterande på olika sätt, men för de mesta är de väl bra :P
Men ex Mabou är ju en irriternade ålder, för han älskar att psyka min hjärna...
Binta när hon e trött/sur så vill man helt inte någonting med henne o göra
Jai e nästan ALDRIG glad och alltid kaxig/sur nästan....

Postat av: Midia

vad gör du?
ahahh skjj, men vilken är din absoluta favoritartist? jag har fått höra mycket lutan fyah sista tiden :D

ÄÄÄÄÄLSKAR dig, min vackra bästis!<3

SVAR: Jag lyssnar på musik... haha
Jag har ingen Absolut favorit, men jag älskar Reggae, hiphop,RnB och rapp typ :P



sepideh om fråga vad ni vill:
vilka är bäst?

SVAR: JAG såklart, sen kmr nog min familj och mina närmaste haha :P

Postat av:
hej igen (:

vrf trivs du inte så bra med dig själv? vad gillar/ogillar du?

du borde iaf va nöjd med dig själv eftersom du e skti fin o verkar ha en bra personlighet. Men ja förstår dig också jag
tycker vi är ganska lika i personligheten iaf aja ha det bra o hoppas du svarar på en extra fråga :D

Svar: Nej inte direkt :P, jag vet inte riktigt ;)

Postat av: Lisa
Förresten, vilken linje har du sökt in till? =)

SVAR:
jag har sökt in till Ekeby, Hotell och Restaurang


//Bless  Isatou


Kommentarer
Postat av: j

hej igen (:

vrf trivs du inte så bra med dig själv? vad gillar/ogillar du?

du borde iaf va nöjd med dig själv eftersom du e skti fin o verkar ha en bra personlighet. Men ja förstår dig också ja tycker vi är ganska lika i personligheten iaf aja ha det bra o hoppas du svarar på en extra fråga :D

2009-06-20 @ 20:06:56
Postat av: Lisa

Förresten, vilken linje har du sökt in till? =)

2009-06-20 @ 21:11:17
Postat av: Hareg

hahahah heelt keff fråga om mig. Till personen som undrar så väntar jag på mina möbler till min lägenhet. Anledningen till att jag bor här är för att se till att Isa sköter sin sommarskola, nej jag skoja...jag bor här för att det är kul att få se Isas, fatou, jai och mabous ansikten hela dagarna :D

2009-06-20 @ 22:54:11
URL: http://hareg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lade märke till din fråga precis. Ja, jag har hört ditt skratt ett antal gånger. Bl.a på din mammas blogg. Hon lade upp en video på dig och syster Binta.

Och så var det inte länge sen du lade upp en video här på bloggen ;D

2009-06-21 @ 17:34:56
Postat av: lisa

UPPDATERA!!!

Hur går det i skolan?

2009-06-28 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0