Midia här

Hej Sossooor :D, sitter och pratar med världens bästa Isa på telefon.
Hon sitter på tåget och är påväg till Stockholm. Föresten så har Isa berättat om en sjuk jävel som jag har tänkt på hela dagen och människan behöver seriöst skaffa hjälp HAHAHAHA!

I stockholm så ska Isa på Mabous lillasysters dop och även på fest så vi får se om Isa överhuvudtaget dyker upp imorgon hahaha..

Jag sitter här och kämpar med min bostadsuppgift medans sossan babblar på i telefon.
HAHA, hon är rolig hon!

Isa du är bäst, nu ska jag fortsätta skriva på min bostadsuppgift så den e' klar någon gång!
Passa på att läsa min kära blogg miidia.blogg.se (klickbar länk)

PUSSHEJ! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0