Stockholm

Tjena, sitter här nu i sthlm hemma hos kama(mabou´s pappa) som för 1 vecka sen fick en liten dotter, SKIIT gullig, gulligsaste bebisen jag sett typ.
 
Men i allafall så är det barndop idag för henne, så just sitter jag barnvakt medans mabou kollar på TV, Kama städar och mamman pch fastern är typ och fixar håret någonstans inför dopet.
Först nu på morgonen om tyå mågon timme ska de bara vara vanlig dop- cermoni.
Senare mot kvällen blir det typ fest.

Haha så idag fick jag ledigt från skolan så jag skulle kunna gå på dopet :)
men jag vet inte HUR jag ska orka mig upp på fredagmorgon och ha matte eftersom att jag kan ju säga att dom här gambianska fester/dop fester inte brukar sluta särskilt tidigt. Haha
 
men hoppas jag får åtminstonde någon timmes sömn :P lr så är det lika bra kanske att jag inte sover alls och bara tar tåget direkt på morgonen til skolan :P hahaha
Hur jag nu ska orka de:P men vi får se hur det blir :)

Men nu ska jag iaf gå och psyka Binta lite,hon som bara ligger där och sover i den stora sköna sängen, pratade precis med Jai, som sa att hon snart är påväg hit me bil. Och jag är jävligt förvånad över att hon kom, eftersom att vi har härt nu ett X antal gånger att hon ska komma till sthlmmen annnat har dykit upp... haha men är glad att hon kommer iallafall, Syster<3

lägger upp lite bilder sen :)

Ciao

//Isa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0