Dunder Valborg

Här kommer lite bilder frånm valborg, orkar inte skriva så mkt så jag gör de kortfattaf :)
Vaknade vid 8-9 tiden n ån gång, började fixa mig efter ett tag, Mathlde och Hareg kom förbi eftersom att vi alla skulle vara med varandra, så fick vi nänta på binta ett BRA tag asså as usual.

När hon/alla äntligen blivit klara drov hela ligan ner på stan där några gick och köpte med sig MAX och resten gick till SUBWAY :), sen åkte vid ner till ekonomikum där va satt och åt våran mat och drack (inte jag) och bara pratade o chilla typ.

Senare drog vi oss ner till stan o gick runt där typ en liten liten stund, så gick vi hem till kusin( Natha,,,) där hon typ hade haft fest, så vi givk dit och Zumbas fick visa sina skills lite typ o de andra hängde på litegrann :), sen så gick vi in mot stan igen och in mot en hemma fest hos Elsa, däar hade vi också dunder :)

Hela morgonen/dagen/kvällen va DUNDER iaf, där fick ni de MYCKET kortfattat iaf :P

TACK alla tjejer för en duunderdag<3

Här kommer lite bilder också :)

Hareg och Mathilde hade roligt en stund medans vi väntade på Binta...



Mmm Jordgubbar :), Kusin Sap och Syster Binta (full älleh?)


En del av ligan


Vendela och Kusin Mathilde


hahaha omg kolla allas miner :P :o, Sandra, jag och Sap


Binta hade för typ första gången på mer än 10 år AFFRO eftersom att hon inte hann platta de( ingen palla vänta äännu mer)


Syster och Kusin <3


Sap


ahahah Shiva o Jag


Jag, Sap,"Pink man", Mathlde,Vendelam Binta, Tina, Sandra


Vendela, Hareg, Binta, Mathilde, Sap, Tina, Sandra


I badkaret ahahah, Sap, Binta, Mathilde, Vendela


Sap, Jag, Vendela Mathilde


ahhaahahahahha vad gör jag fan, o mathilde du me :d hahaha sossorna assså:P
<33

(som ni ser så är inte jag me på så många bilder eftersom att de är jag som tar dom flesta och dessutom så hatarjag bilder typ)... :P

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, kanske gör de imorgon  när jag har mer tid, men nu fryser jag föör mkt asså :P

GodNatt

//Isatoou

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag som precis satt och tänkte att du var med på ovanligt många bilder för en gångs skull! Önskar du ville vara med oftare!



Love! ♥

2009-05-03 @ 15:37:42
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0