Skolan

Shuue, sitter här i skolan i data salen och lyssnar på musik så klart, och är inne på facenook o annat typ :P

Har ingen lektion för tillfället, har lunch snart och börjar 12.05 igen så har typ 40 min kvar av min rast : )
Idag tror jag inte jag sak göra nåt specc, ska vara barnvakt åt mabou och plugga.

Hade precis MatteNationella och de gick INTE bra som vanligt när de gäller matte:( , så de blir väl att söka in på sommar skola för min del då :( fett psykande jävla cp horunge matte fan

men nu ska jag fortsätta med facebook...

//Isatou

Kommentarer
Postat av: theres är bäst / Isa bajsa

aaasåå ja jag vettt, matten var så jäklaa svårrr:( hmhm... händer i dag då bajsa? haha driver, jag ska ju sova hos deeeej<3<3

2009-05-05 @ 18:46:38
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0