Torsdag

Tjaa, Idag så va jag i skolan som vanligt, eler de kanske inte va direkt som vanlift eftrsom att kl 1idag så hade niorna avslutnings foto ochjag va typ en gambiansk fjortis lr nåt sånt :P
Så vi hade ingen lektion då :) och vi behövde inte gå på sista lektionen heller :D hahah

Efter skolan så gick jag och Therese till ica där jag skulla handla hem lite mat, vi gick hem o gjorde lite pälplattor hahaT♥ I :)
Sen kom therese mamma o hämtade henne och jag gick och la mig på soffan o sov typ 1 timme, tills psykande mabou kom o skriv o gnällde typ exakt i itt öra att jag måste börja med maten, så jag gick upp o lagade kycklingfilé, ris och typ sötsur sås:) skiit gott :)

Sen gick jag upp och pluggade ett tag, efter de så åkte jag till H-stam o mötte Alex för att lämna lite biljetter, ocxh nu sitter jag här o ska ut o möta banaz o tvätta lite sen plugga igen typ eftersom att jag ha 2 fucking prov på Måndag feett psyykande


                                  ♥T
 
             fett gott :) :P                      

Bara för att Isatou ♥ Therese


Men nu ska jag ut sen fortsätta plugga

Bless
//Isatou

Kommentarer
Postat av: Sepideh

hahah nej hon e tönt !

jaa det är klart du är I , nej du vet I är Ilse från förra året som gillade porruppsattser. hahahhaha<333

2009-05-08 @ 05:26:29
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0