Tunnelbana a.k.a Donnelbana

Shuee, hemma från Stock-town, där jag spendarade min helg och drf kunde jag inte heller uppdatera bloggen under helgen, men iaf nu är jag tillbaka, sitter nu i skolans datasal med Banaz :)

FREDAG:
I helgen som sagt så var jag i stlhm, åkte dit i Fredags med Vendela,Mathilde och Malika senare kom även loam, vi åkte till till största del för att Blackout skulle träna där, och jagoch Mailka hängde på ofcourse, väl framme i sthlm, tar vi T-banan till rissne där vi sak möta upp syster och gå till dans salen som ligger där :)
nånting hände, kmr inte ihåg så de blev aldrig någon dans, så vi (luffare) drog oss mot T bana igen för att åka in mot stan... Sedan åkte vi in till globen, till vendelas kusin.
När vi hade vart där ett tag så bestämde vi oss för att dra oss ner mot stan igen för att träffa lite folk, kanske skulle på någon fest lr nåt, men när vi väl va framme så pallade jag inte så jag tog t banan till Rinkeby och gick till min famor där min kusin väntade på mig...
Väl frmme har jag sällskap i tel på vägen(fett läskigt annars), kom fram till farmor och messar min kusin och ber henne kasta ut nycklaran så jag kan komma in genom porten men nej nej, hon svara inte, så jag bomba hennes mobil typ, och efter ca 45 min svarar hon o kmr o öppnar, jag kmr in HELT blöt, kall o sliten och går upp o lägger mig...

skriver forts direkt jag kmr hem =)

Bless N Love
/ICE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0