Charlottendal

 

Shuue sitter här hos vendela, till o börja me vill jag bara säga GRATTIS vendela till körkortet som hon klrar igår :D <3


Som sagt så fick Vendela körkort igår, åkte till Celcius med Banaz efter skolan där vi träffade lite folk :)

Jag och banz pratade även med studie vägledaren om att vi fortfaran vill byta skola o dom hade ju inte hört av sig till oss om vi fick byta lr inte men nu sa dom iaf att dom ska ringa nån av dom här dagarna :) men vis ka dit imorgon iaf för vi e lediga från skoolan tomorrow :D feett skönt

Så igår va vi ute på en liten Road Trip med vendela :), asså BDS, jag Vendela o Harry :)

Så sitter här nu ensam hemma med vendela bara hemma hos henne :) o snart kmr harry också.
Får itne glömma bort att plugga ikv också...

Gick hem idag från skolan också för jag hade typ ont i magen o lite i huvet, så missade 1-2 lektioner idag
och nu sitter jag här ute i ingenstans typ i Charlottendal medVendela o hareg och ska upp nu från datan för aatt ta en dusch o sen plugga :P :)

Bless / Ice♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0