Lördag/Söndag

Sorry, han inte skriva nåt igår typ men iaf så igår så gick jag upp vid 11 tiden tror jag, klädde på mig o sånt, åkte ner på stan där jag mötte Binta, Jai, Vendela och Rasmus, vi skulle kolla på när Binta o Vendela (blackout) dansa ( mathilde va sjuk så hon kunde inte vara med, men iaf så va dom skiit duktiga o vi filma de, men kan lägga upp filmen sen kanske :)

Efter uppträdandet så åkte jag vendela och binta med vendelas bil (helt konkurs bil) hahahaha men vi åkte iaf till Gränby centrum o kollade lite på kläder, sen lämnade vendela av oss hos binta för hon hadde bråttom till ett av hennes jobb( barnvakt).
Jag skulle bara va hos binta typ 10 min innan jag va tvungen att börja röra mig hemåt eftersom att mamma jobbar natt nu för tiden och jag skulle va hemma med mabou tills Jai skulle kma hem från Rasmus match, men morfar kom hem till oss så mabou fick va med honom och jag väntade och väntade på binta till hon skulle städa klart sin j*vla lägenhet o tvätta sina kläder. Vilekt hon sa skulle ta 1tim 45 min, men när kläderna o allt va kalrt så skulle hon sitta o chilla jag vet itne hur länge PLUS att hon börja bjuda dit e kompis ( vilket bara va trevligt) men ändå så de blev senare o senare och vid 11 tiden va vi feett hungriga så vi skulle ringa o bestäla pizza med hemkörning men självklart så skulle de va stängt då, så vi satt kvar hos henne i chillade tills kl blev typ 1 o vi gick till MAX som ligger typ 5 min från henne, där hon bjköd på mat, den följde jag med henne hem och jag fick gå HELT ensam vid halv 2 FRÅN bellman hem förbi "våldtäckts" skogen o allting va fett nojjig :P

Men kom hem iaf vid 2 tiden oc självklart att när kom hem HELT mätt o allting så har mamma beställt hem Kina mat till oss som jag verkligen inte pallade med ,så jag åt de iaf t frunch haha:P

Och idag har jag inte gjort nåt specc exakt som alla andra söndagara i mitt liv :) bara varit med Sep o Banaz hela dan typ :)
va har bara varit hos mig typ o dansat o jag bakde lite sen har vi bara Chullat ;)

O´ nu ska jag nog gå o sova för jag har skola tomorrow =(

Ice o sep URF- 09

Bless N Love
/ Ice


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Jag vill gärna se filmen!

2009-09-21 @ 07:58:40
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Hareg

HAHAH frunch en remix på brunch elr?

2009-09-22 @ 18:39:04
URL: http://hareg.blogg.se/
Postat av: Ice

hahaha exakt ;)frukost/lunch

2009-09-22 @ 21:24:02
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0