Saker o Ting ;)

Under den dåliga uppdateringen har de häntganska mkt, orkar verkligen inte skriva allt men tänkte kanske skriva lite, och bilder får nog berätta de mesta ;)

1. B-D-S åkte till sthlm för att pierca tungan, som jag tänkt göra nu över 1 år men aldrig kmt till skott.

Min wifey, Naz, Vendela, Jenifer and Ice

 

Har också börjat i Ekebygymnasiet om ni inte visste de, och fick efter 1 vecka typ byta klass, så nu går jag med käraste Banaz.

Men funderar nu på att byta skola till Celcius, har skciakt in ansökan och väntar bara på svar nu ;)

och så va jag på öppet hus för studio 018 där amn kan ta danskurser, vilket jag KASNKE ska :)

Dagen efter så va jag på Young Vibez audition, där min ÄLSKADE Sepideh kom in i young vibez, och jag visste nästan de innan och sa de till henne,
nästa vecka är de en till audition till young vibez eftersom att inte så många kunde kma på den förra.

Så ett Grattis till Sepideh, hon förtjärna verkligen de!!

 

Här kmr lite videoklipp från när BDS pierca sig och bråket mellan han som skulle piersca mig och Binta, fattar inte ens att jag våga pierca mig efter de bråket haha, trodde han skulle förgifta min tunga lr nåt :/ men de gick bra iaf med allt och nu mår min tunga toppen :)

Ice piercar sig.



Och sen blev vi jagade 3 ggr på olika ställen jagde av en feett läskig tant!.


Här e hon igen.



Vendela piercar sig


Hareg piercar sig


bless
// Ice

Kommentarer
Postat av: Edd..

Heej !

Gjorde det ont att göra hål i tungan? :)

2009-09-07 @ 08:51:11
URL: http://mamaciitaaa.blogg.se/
Postat av: Ice

Heej :)

Nej inte ett dugg faktiskt :)

2009-09-07 @ 10:37:38
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: sara ghofran

HAHAHAHAHA asså binta knäcker HAHAHAHAHA

2009-09-08 @ 01:50:50
Postat av: mauulin

Vart piercade ni tungan vill också och han såg ut att vara duktig.

2009-09-08 @ 15:53:43
Postat av: Ice

Tror de hette grottan o ligger i Gamla stan i Sthlm ;)

2009-09-08 @ 20:16:00
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Laibo

haha men gud tanten e basic hon bor här i högdalen, hon jagar alla ungdomar och säger att vi kommer brinna i helvetet :)

2009-09-17 @ 01:20:56
Postat av: Ice

haha aa jag vet hon e gaalen har hört de av många nu fan :P

2009-09-17 @ 16:38:30
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0