Tisdag

Shuue, sitter här i mörkret med Banaz och Therese som ska sova här idag :)

Idag va jag i skoaln som vanligt :(,
efter skolan åkte jag ner till celsius där jag väntade på therese, och när hon slutat så åkte vi 2 ner på stan, där vi mötte Midia coh gick runt på stan ett tag o midia skulle typ leta jeanse feett tröögg o skiit jobbig ville truuta henne, men iaf efter de så gick vi och åt på SubWay, och sen gick vi o fika lite på Wayne´s Coffyee.

Sen drog vi hem till therese bara eftersom att hon skulle packa lite kläder för attt sedan gå hem till mig där hon också skulle sova:)
Jag och terre mötte upp banaz och gick till willys och sedan hem till mig där vi har tillbringat restan av dagen coh nu ligger dom här i soffan bredvid mig typ och jag sittter o fixar en sak snabbt på datan i mörkret eftersom att dom föröker sova, vilket jag också ska gör aom ca 2 min :)
Medans jag väntar på 1 sak som håller på ladda på datan bara så lyssnar jag lite på musik as usual ;)
denna för tillfället :)



Bless N Love

/Ice

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Uppdatera liiite oftare, va?! Släpp fajan för en stund och uppdatera the blööögg!

2009-09-24 @ 12:02:37
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Hareg

vad mysigt med fika :D

2009-09-24 @ 17:58:53
URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0