Rum

Igår som ni kanske vet så bytte jag mitt rum.
Även omjag inte ville byta mitt rum så var jag tvungen och gjorde de ändå, eftersom att mamma redan hade bestämt att vi skuille göra de, så nu delar jag rum med Jai, och mabou har eget rum, den där snorungen. Men jag slipper iaf dela med honom och det är skönt även om jag får dela med jai. men vi ska typ fixa någonting som hänger mellen våra sidor i rummmet, så slipper jag se hennes anzikt 24/7.

Men rummet blev i alla fall fint : )
Men de värsta är att jag vet att vi inte direkt kommer kunna vara sams när de handlar mom rummet...
Och jag vet att Jai kommer tro att de bara är hennes rum/som hon alltid har trott sen vi va små och delade)
Och så kommer hon tro att hon kan kasta ut mig bara så där bara för att hon vill sova ensam med "Mr Cool".....
Och massa såna där saker men she wish :)
     
Min dörr :)                 Sängen o Tv.n,affischerna (lampan ska bart, va mabous)

                         
Therese i min säng :)          Jai i hennes säng      bilderna på "smink"bordet ,Jai, Mamma,Jag

 
Skrivbord                     Closet

/Isatou

Kommentarer
Postat av: theres

HHAHA min arm ser fuckad ut på bilden:D

2009-04-27 @ 09:12:55
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, men det passar bättre just nu att du o Jai delar, dessutom är det ganska länge sedan ni delade rum nu, så förhoppningsvis har ni båda mognat lite. Dessutom behöver du ett större rum, så du har en egen plats till skolarbetet och det fick inte plats i det lilla rummet. Sedan är det ju ditt och Jai´s rum lika mycket!! Jag hoppas och tror att det blir bra så här tills vidare...!



Love! ♥

2009-04-27 @ 20:36:14
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Isatou

Jaa mamma än så länge har de gått bra iaf :), men de har ju bara gått 1 dag så vi får väl se hur de går ;)

2009-04-27 @ 23:13:17
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jai hahahah

2009-04-29 @ 14:25:36
URL: http://heengameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0