Surprise

Hello! Igår var det en helt vanlig tråkig dag, förrutom att vi fick lite besök.
Men annars så, jag vaknade på morgonen och gick till den jävligt utråkande skolan. Kom hem vid 3tiden tror jag, la mig på soffan och sov någon timme tills jag skulle hämta mabou från skolan.

När jag kommit hem satte jag mig vid datan lite, sen bestämmde jag och brwa oss för att gå till ica och handla lite, så jag ringde mamma och frågade när hon kom hem och om hon skkulle handla eller om vi skulle göra de åt henne. Men vi mötte henne och mormor i ica istället :).

Vi kom hem och åt lite, sen kom Binta ,Jai och Sepideh hem.
MED en överraskning.....överraskningen får ni se lite längre ner.

Men iaf idag blir det mer gäster eftrsom att lillbror är ni på nickis för att fira sin födelsedag som var i måndags med sina klasskamrater, sen efter nickis kommer några från släkten ,så firar vi honom,binta och mormor lite hr hemma eftersom att mormor också fyllt år precis och Binta fyller på måndag.

Men nu måste jag gå och städa lite och laga mat innan alla kommer: )
ciao

Juste det här var överraskningen

 


/Isa♥

Kommentarer
Postat av: theres

ÅÅH vad söööt:D haha liknar "bullen":)<333

2009-02-28 @ 17:28:07
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ja jag veet jag e käär :D <333

2009-02-28 @ 18:52:21
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0