Dålig uppdatering pga Sthlm utan internet

Dålig uppdatering dom här 2 senaste veckorna, eftersom att jag inte har varit hemma direkt, först var jag 1 vecka hemma hos vendela o sov där, vilket var väldigt trevligt.Första veckan var de ju dansläger så sov där sen följde jag med "gänget" till stenhagen där danslägret höll till (fast jag dansade inte)

När lägret var slut så åkte vi med killarna till sthlm där jag och hareg sov hos farmor och binta o vendela o vendelas kusin typ....

här får ni iaf bilder från de senaste darna dom senaste 2 veckorna ;-)

Jag och vendela in the studio ;) ahhahaha

 
Vendela, JAG, DJ Jones haha


Jag och Vendela ;)
 
vendiii

  
I väntan på Steve så gick jag, moa och Hareg till en lekpark och hade de skiit kul :)

GRÖNAN







 
Några va iaf huuungriga ;) haahah
 
Mr Jones                                                                    Systrarna

 
ChumChum, Salle coh Jag                                       Binta, jag och Moa

 
Jag och Moa                                                    Hareg och Vendela


Orkar inte skriva allt som hände och inte lika bra så ni får läsa dessa bloggar, MÅSTE läsas, duunder :)

Systers inlägg om dagarna i sthlm ;)


Systers andra inlägg om grönan ;)

Haregs inlägg
om dagarna ;)

Vendelas inlägg om sthlm´s dagarna

Och här, vendelas inlägg...

OCH här, vendela´s sista inlägg:P

Bless / Isatou ♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Det ser ut som om ni hade väldigt kul i alla fall! Det blir det när du kommer hem också, för här ska STÄDAS!!

2009-08-02 @ 20:58:31
URL: http://mammabloggarna.se/tonarsmorsa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0