fredag

Idag har jag inte gjort någonting specc.
Min da började med att jag vakna av ett sms från therese, självklart hade jag försovit mig till mit Engelska nationella prov, jag vaknade exakt 20 min innan lektionen skulle börja, fett psykanske.
 
Så direkt när jag fick smset så fattade jag att jag var försenad eftersom att min kl på mobilen gick fel de stog att den va 06.45, men kl var då på riktigt 08.10, så jag klädde på migt, så jag hann inte ens duscha idag:( . Men sen sprang jag till bussen och åkte till stlan. Kom typ 10min försent bara, eller jag trodde jag skulle komma mer försent ialla fall.

Efter skolan så jag jag oc therese hem till mig där therese mamma igentligen skulle hämta henne, men eftersom att hon typ hade "glömt bort" therese så började vi dra oss mot Willys där hennes mamma sa att hon skulle handla först innan hon kom så vi drog oss dit, men de visade sig att hon inte va där heller.
Så vi gick till Fredrikabremer skolan där jag skulle hämta Mabou.
 
Så therese mamma ringde då henne, så hennes mamma kom och hämtade henne vid skolan, så jag och Mabou taggade hem och hämtade pengar till buss eftersom att vi skulle till årsta och hämta en laddare till Binta, så vi tog bussen till stan, hämtade hemma nyckeln på Sofia jobb, tog 6an till årsta där vi hämtade laddaren.

Mabou ville leka lite på gården så jag följde med honom ut, där han fick leka av sig lite, sen kom X och x ut så jajg stog och pratade lite med X medans mabou typ "lekte" lite med x.

Men efter lekstunden så tog vi bussen till stan igen, där vi lämnade laddaren till binta som skulle till Sthlm, så fortsate vi mot Nyby gård där jag skullöe lämna mabou och höämta therese som inte ville komma själv till årsta.

Så jag kom hem, packade om min väska lite, tog 2an till stan där vi sedan bytte till 6an mot Årsta.
Så vi kom hem hit till årsta, gick till affären, kom hem coh kollade på en film, 2a gången jkag såg den ,fast 1 för therese och den är skit bra :) de heter: welcome home rosco Jenkins.

Så gick vi ut och tog en liten promenad som jag tvingade med Therese på :), kom hem och åt lite gott till filmen och nu sitter jag här medans therese typ ligger på bordet och sover.hahahaha.

Men ska gå nu och byta om så inte therese flippar på mig.

God natt //Isa

Kommentarer
Postat av: thereseeeee

tack så jävla mkt isa, jag håller på att svimma av trötthet:)<3

2009-03-14 @ 01:03:21
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0