måndag

Tjena ,sorry för dålig uppdatering, men har faktiskt inte haft tid och ork dom här senaste dagarna, så skrivir nu istället vad jag gjort dom här senaste dagarna då jag inte har skrivit…

Idag har jag faktiskt varit duktig, eftersom att jag egentligen inte hade tänkt göra någonting idag på OD dagen(Operation Dagsverke) då vi fick ledigt från skolan för att man istället typ ska jobba och tjäna pengar som går till Afghanistan. Och jag tänkte bara lämna typ 50 kr och plugga resten av dagen till Matte Nationella som är imorgon.

Men istället för att inte jobba eller något så Först när vaknade jag vid 07.15 för att skicka iväg lillebror till skolan, och när de va gjort så gick jag och la mig igen såklart och vaknade vid 12 tiden igen, gick och satte mig vid datan, där jag satt typ 45min innan jag började med att sortera tvätt och gick ut till tvättstugan för att börja tvätta eftersom att min tvättid började kl 1.

Så åt jag och satte mig lite vid datorn igen, tills mamma kom hem så klart, för då skulle ju HON ha datorn.

När mamma kom hem så kom jag på att jag inte ens hade pengar till OD eftersom att Midia hade fortfarande pengarna som hon va skyldig mig, och mina va slut :P hahaha

Så jag frågade mamma om hon hade pengar, men då va jag ju självklart tvungen att städa ut vårat jävla förråd som var helt kaos typ, så jag tog mig an problemet och gick ut o började ta ut nästan alla saker från förrådet så att jag kunde fixa noch ställa in allt fint igen…

Men självklart när jag hade tagit ut alla dom där jävla kläderna och skorna som låg i påsar och moppen som de inte får regna på och massa annat så börjar de självklar regna, feett psyykandke, så alla saker som jag tagit ut få jag då gå o ställa in i huset, så de inte skulle bli förstört.

Sen så ställde jag in allt i förrådet igen, jag trodde de skulle vara jobbigare men de va inte så jobbigt och gick på kanske 1 timme eller nåt :P

Så idag har jag alltså bara möglat hemma


//Isatou


Igår

Kommentarer
Postat av: theres

ååååh, möggel... HAHA driver<33

2009-05-05 @ 18:44:48
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0