Glömde dig

Glömde nästan bort att jag hade en blogg, sorry,
Men i mitt liv har de iaf inte hänt nåt specc :), har bara varit hemma o i skolan typ varje dag :)

Idag hade vi kall kök, och jag höll fan på spy, såå f****cking äcklligt med FISK
och SEN typ kyckling lever lr vad fan de vaa eeeuu, ska aldrig emr äta fisk fan  mår fortfarande illa =(

Men imorgon har jag tydligen prov fett smart att dom säger de typ EN dag innan när vi egentligen skulle haft de nu på fredag, fucking psykande och vi har nytt schema skiit dåligt, dom har tagit bort våran sovmorgon typ och gjort MYCKET längre dagar!!
Blir så psykad ibland....

Men men ska nog gå o plugga nu IGEN iaf =(


Peeace N Bless
/Ice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0