Bilder från Sthlm,Grill&fotboll


 Binta ahaha


Mohammed(Kusin)


Någon wanna be topmodel


en "Oläskig"hund asså...


Syster Binta och Kusin Ous


Skiit lik min lilla Kiara <333


Binta och Sandra


Bål


Fett gott


Jordgubbar


Bevis på att Binta KAN diska men hon aldrig vill/orkar




Sandra
ASSÅ JAG BER ER KOLLA PÅ DEN HÄR FILMEN ASSÅ MIN KUSIN E SÅ SJUUUK I HUVET HAHAHA. BINTA OCH SANDRA SITTER OCH ÄTER OCH FRÅN INGENSTANS SÅ TAR HON MIN KAMERA OCH FILMAR OCH PRATAR SOM OM BINTA OCH SANDRA ÄR TVÅ KIDS FRÅN RÄDDA BARNEN. DET SOM GÖR DET EXTRA ROLIGT MED ÄR HENNES SVENSKA. GAAAAAAAAAAAH JAG DÖÖÖR =) hahahhaha en massa looove to u Toko för att du e sååå tung!! <3(Orkade inte skriva så kopierade från syster Bintas blogg...)


//Isatoooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0