Fredag

tjäännaa, kom hem nu för bara en liten syund sen ,jag va ute me tjejerna haha orkar inte säga alla naman men vi var iaf 11 st tjejer, o vi chillade ute bara u heidenstam typ o grillade...

Idag efter skolan så åkte jag och Therese ner till årsta där vi skulle sätta upp massa affischer.
Inte för att det var så många som vi troddex, men vi satte i alla fall upp alllihopa, sen efter ett "hårt jobb"  av affischering så bestämde vi oss för att ta en liten "fika paus" haha o h cde va trevligt, vi köpte läsk o lite kakor o bullar typ och satt ute i den sköna solen och åt...

Efter årsta så tog vi oss ner på stan, där vi bytte nuss till 115. Jag hoppade av bussen vid mig och hade bestämt  redan med mig själv att när jag kommer hem så ska jag först sova 1 timme typ sen städa, duscha och fixa mig o packa typ.
Men när jag kom hem så blev de ingen sömn för  img feett psykande, men iaf jag kom hem och bärjade direkt med städnigen lte, sen ringde pappa s¨jag fick gå ut o möta honom, efter de så gick jag in ingen o fortsatte städa klart, gick in i duschen och exakt när jag klätt på mig så komn midia hit, eftersom att vi skulle ju ut, alla skille mötas vid ica, vid 6-7 tiden, men känner man oss bäst så blir de alltid massa förseningar o grejjer....

Och nu ligger jaga bara här i min säng o vill sooova, men måste vänta på binta eftersom att de är barnfri helg o vi ska åka o sova hos Sandra i stan. Och imorgon blir det barar att gå upp tidigt IGEN för mig eftersom att vi ska till Stockholm på dop imorgon, jag binta och jai blir de nog. Min farbror och hans fru är de som fick born i lördags, såimorgonblir de dop för våran del asså... :D


Father och jag typ sommaren -07

//Isatou♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0