Hemma

shooo, ligger här hemma nu med Therese och Midia hahahah, jag ligger här typ i min säng medans therese och midia håller på slå ihjäl varandra och mosaq mig här i sängen hahahahahaha asså psykooos vad lider dom av??
haha tror dom blev "vuxna" lliite tidigt haha men nu kunde dom inte hålla sig längre så dom va bara tvunga att leka loss i min säng här, så de e bara att städa rummet o byta sängkläder ivkäll innan man lägger sig haha:P

haha men idag så har jag varit med dom 2 sossorna typ hela dan...
Först så va vi ju i skolan som vanligt, sen så gick vi hem till mig direkt o hämta pengar för vi skulle egentligen ta bussen till stan för att äta på Subway, men så blev de inte, vi kom hemo hämta pengar o gick till gamlis grillen istället o åt där och sen så köpte vi hem mat till mamma o Mabou också.

Efter att vi gått tillbaka till mig o lämnat maten så gick vi och tog 110:an till Therese, där de blev lite hoppandes på hennes stoora studsmatta och så skulle hon packa kläder eftersom att hon ska sova hos mig idag :D

Och nu sitter vi bara o chillar typ medans mamma sitter där inne o typ håller på tappa rösten, för hon slösar på den för att tjata på mig när jag säger att jag kommer snart och de går andå itne snabbare om hon tjatar, man blir bara psykad då... hahaha:P, men nu ska jag gå och städa de där förbannade bordet och sen ska jag gå o plugga med sossorna  :D <333

//Isatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0