skolstart

Shulilulu, ligger här i min säng nu, skiiiiiiit trött, råka typ deckade 1-2 timmar medans jag väntade på svar från Sepideh, Midia och Banaz om när vi skulle gå ut.
Men nu är det ju så att jag inte va den ända som va trött o decka, utan Sepideh har typ också deckat :P hahah

Men snart om jag tvinga mig uppp aif för jag måste träna lite hor,cp,idiot funckingmatte som jag hatar och fattar inte ens varför jag fortsätter plugga de när saker ändå aldrig fastnar o jag fattar typ ingenting, matte är mitt svagaste ämne också, men också de viktigaste just nu eftersom både engelskan och svenska har jag klarat alla nationella typ.

Efter matten ska jag också fortsätta på min "uppfinning" som vi har fått i umppgift att göra,
Och så måste jag göra klart min uppsats som jag har i Svenska, men den har jag iaf några dagar på mig att göra men ska ändå fortrsätta lite idag så att jag kommer igång iaf....

Så idag har jag altså vaknat, vart i skolan, kommet hem, ätit lite kyckling filé o hasselbakspotatis o sås, sovit, bloggat. och nu ska jag upp o plugga lite o förstöra min dag
Juuusteee yes idag är DPHW dubbelavsnitt :) så efter/före pluggningen blir det nog de resten av kvällen kl 21.00-23.00

Men nu måste jag plugga för att sen kunna kolla på Desperate houswifes ;)
ciiaao ;) :)

// Isatou♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Men jag tycker att du är duktig som kämpar på med matten! Verkligen!! I ♥ You!

2009-04-15 @ 08:47:58
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0