Stockholm me Midia

Igår  blev de Stockholm som sagt var. Men när jag skulle ta bussen till stan så kom jag på att jag inte pallade åka till Sthlm själv. Så jag ringde Midia och bad henne komma till stan och möta mig så vi skulle åka tsm till Sthlm. Så hon skulle följa me och jag skulle ta bussen till stan och vänta på henne där för hopn ksulle bara klä på sig och komma.....

Så jag åkte till stan för hon sa att hon skulle ta bussen efter 30 min, så jag skulle få vänta på henne där en stund.
Men eftersom att den är MIDIA vi snackar om så tog de inte 30 min fett psykande, så jag stog där i 2timmar OCH 30 min  UTE och frös som en jag vet inte vad fan... Medans hon skulle torktumla sin byxor och äta lite...

Feeettt psykande hon va asså ville bara slå sönder henne när vi träffades, men aftersom att jag har en hjärna och tåget skulle gå om 3 min som vi trodde så hann/orkade jag inte göra de...hahah

Men iaf framme i sthlm så tog vi T-bana in till Rinkeby där vi skulle hämta upp Binta, som vi fick stå och vänta på ett tag men eftersom att hon inte dök upp på typ 10 min så orkade vi inte vänta längre, så vi gick hem till min farmor där min kusin, farbror och viola o harriet va.

Vi satte os ner och chillade typ me Sap(min kusni) och Viola(kompis).
Vi åt lite, sen vid 9 halv 10 typ tog vi T-banan in till stan igen där vi skulle möta upp Binta och ta tåget till Uppsala igen.

och i väntan på de försenade tåget så stog vi där o frös.. och så hände de lite grejer hahaha fett roligt, men ni får itne veta vad de va :D haha.

(Im a monkey from switzerland haha binta o midia fattar)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0